Thursday, June 28, 2007

AGLOCO Company Blog (malay version)




Jika ditanya, “boleh ke kalau saya tak nak cari orang?”

Sebenarnya kita bukan cari orang. Tapi kita mengajak kawan untuk merebut peluang untuk dapatkan $$$ percuma yang ditawarkan oleh Agloco. Kita cuma menawarkan peluang TANPA MENGELUARKAN MODAL! Kawan anda dapat wang, anda dapat lebih wang. Tiada sesiapa yang rugi walau 1 sen.
Mari kita lihat, apa beza jika kita join sorang-sorang, atau dengan mengajak kawan kawan kita. Di sini, kita bermain dengan Agloco calculator. Pengiraan ini hanyalah ilustrasi saya sahaja. Saya hanya andaikan begitu kerana saya masih tidak pasti cara pengiraan yang sebenarnya oleh Agloco.

Join dan tanpa membina community.


Katakan anda join sorang2 dan anda tak berkongsi peluang baik ini bersama kawan2 anda. Dan dalam masa sebulan, purata anda online sehari adalah 5jam.

Maka, jumlah jam terkumpul sebulan adalah 5jam.

Jika Agloco menetapkan rate untuk sejam adalah usd 0.10. Anda hanya dapat USD 0.50

Join dan membina community.

Katakan anda mempunyai 5 orang downline direct.

Anda mesti mengajar downline anda cara bagaimana untuk membina community juga. Hanya cara duplicate dari cara anda. Sungguh mudah.

Dan andaikan 5orang kawan anda itu, berjaya mencari 5 orang juga setiap seorang sedalam 5 level.

Dan setiap orang dalam community anda (termasuk yang 5 level) mempunyai purata online 5jam sehari selama sebulan, anda akan mendapat jumlah jam terkumpul untuk sebulan adalah: 4886.25 jam

Andaikan Agloco menetapkan rate sejam untuk bulan tersebut adalah USD 0.10. Maka:

4886.25 jam x usd0.10 = USD 488.70.

Berbeza bukan? Amatlah berbeza! Jadi, kongsikanlah cerita ini bersama kawan kawan anda kerana anda akan membuat duit tanpa mengeluarkan duit!

SILA JOIN DI SINI ---> www.agloco.com/r/BBDF9588

KEMBANGKAN KOMUNITI ANDA

Rangkaian anda yang berhubung terus dengan anda (Direct Referrals)


MISSION "Bina Empire Anda Dengan AGLOCO" MOTTO "Anda Online, AGLOCO Bayar"
Saturday, April 14, 2007
KALKULATOR AGLOCO $$$$

Rangkaian dibawah rangkaian anda (Extended Referrals).



Rangkaian network kita di kira sehingga 5 level termasuk yang direct.

Kenapa anda perlu ajak kawan anda?
Anda akan dibayar untuk setiap jam downline direct dan extended downline melayari internet. Anda boleh mengajak seberapa ramai kawan2 anda untuk sertai. Tiada had untuk itu. Dan, kawan2 anda tidak rugi apa2 jika menyertai kerana AGLOCO adalah percuma untuk disertai.
Bina rangkaian anda
Seperti yang anda beritahu kawan anda (direct referrals) dan mereka memberitahu kawan
MULALAH KEMBANGKAN KOMUNITI ANDA DI SINI

KENAPA ANDA PATUT SERTAI SEKARANG

Pertama, ia adalah percuma dan memerlukan tidak sampai seminit untuk sertainya.
Kedua, anda dapat menolong membina komuniti AGLOCO dengan merekrut ahli baru hari ini. ( klik : http://www.agloco.com/r/BBDF9588)

Mulai sekarang jemput kawan-kawan anda sertai ALGOCO. Ia adalah mudah dan produktif tetapi anda perlu mengajak kawan-kawan anda terlebih dahulu sebelum seseorang mengajak mereka dulu.

Perlu ingat bahawa semakin besar komuniti AGLOCO semakin menarik potensi AGLOCO terhadap rakan niaga dan pengiklan-pengiklan.

o Rekrut kawan-kawan dan keluarga dengan menghubungi mereka melalui e-mail.

o Gunakan blog dan rangkaian sosial yang ada seperti Myspace, Friendster dan sebagainya untuk menghubungi rakan anda dan menggalakkan mereka untuk menyertai komuniti baru ini yang akan penjana pendapatan mereka.


UNTUK MENYERTAI KLIK DI SINI http://www.agloco.com/r/BBDF9588


PENAJAAN PENDAPATAN


4 cara penjanaan pendapatan di AGLOCO :
Ahli-ahli AGLOCO akan memperolehi pendapatan bersama setiap bulan berdasarkan pengunaan AGLOCO Viewbar™ pada bulan tersebut.
Ahli-ahli menjana pendapatan sebahagian dari syarikat berdasarkan penggunaan AGLOCO Viewbar™ bulan itu (biasanya masa maksima 5 jam akan diberi ganjaran).
Jika ahli-ahli yang menggunakan sistem rujukan(referrel system) bagi membantu membina jaringan AGLOCO akan dapat lebih. (AGLOCO hanya akan mempunyai nilaian penting jika ia mempunyai jaringan yang besar dan mereka yang membantu membinanya patut diberi ganjaran – kami juga merasakan pengguna terawal yang mengajak dan memberitahu kawan-kawan anda tentang YouTube atau Myspace atau pun Google juga patut berhak mendapat sesuatu tetapi sistem rujukan tidak terdapat di dalam rekod kerja mereka).
Ahli-ahli juga akan dapat komisen-komisen seperti AGLOCO perolehi bila seseorang ahli membeli satu produk ataupun perkhidmatan daripada salah satu syarikat penajaan ALGOCO.


SILA JOIN DI SINI :www.agloco.com/r/BBDF9588

BAGAIMANA AGLOCO BERFUNGSI



Agloco mendapatkan wang untuk ahli-ahli dalam pelbagai cara:


Pencarian (Search): Setiap kali anda menggunakan viewbar untuk pencarian di internet, Agloco mendapatkan wang dari search engine pembekal. (sebagai contoh; Google membayar $0.10 purata untuk setiap pencarian yang menggunakan search enjin google).


Pengiklanan: Iklan akn terpapar di viewbar. Dan jika ada yang klik, Agloco akan menerima komisen penaja. Komisen ini akan digunakan dalam pembayaran untuk ahli-ahli.


Komisen transaksi: Terdapat banyak pembekal di internet membayar komisen semata-mata membawa pengunjung ke website mereka. Agloco menggunakan komisen ini untuk membayar ahli-ahli.


Muat turun perisian: Banyak syarikat perisian yang membayar apabila kita memuat turun perisian mereka terutama apabila mereka melancarkan perisian terbaru. Contohnya, Perisian Adobe’s Flash dan Acrobat Reader, dan trial version program terbaru. Ahli Agloco bukan saja dapat memuat turun, tapi akan dibayar Agloco.


Perkhidmatan: Banyak syarikat perkhidmatan yang akan melihat kepada Agloco sebagai pengantara baru dan sebagai pengguna yang akan menjadi target mereka. (Contohnya ebay, skype, paypal dan banyak lagi.. semuanya membayar fee kepada mereka yang membantu merekrut ahli aktif kepada servis mereka).


Pembekal produk: Apabila ahli bersetuju untuk menggukan produk seperti telefon, gajet-gajet, kredit card atau sebagainya, Agloco akan mendapat komisen. Komisen ini juga akan digunakan untuk membayar ahli.


AGLOCO : Rangkaian Ekonomi Pertama Internet


Hari ini perniagaan internet paling panas adalah berkenaan dengan kuasa rangkaian-rangkaian sosial. Syarikat-syarikat seperti MySpace, Facebook, dan YouTube telah menjadi nilaian berbilion-bilion kerana syarikat-syarikat tersebut menyedari bahawa rangkaian-rangkaian sosial inilah yang menghasilkan pengiklanan dan peluang-peluang pemasaran yang sangat besar. Sebagaimana rangkaian-rangkaian sosial ini berkembang, maka potensi ekonomi/pendapatan kepada pemilik syarikat-syarikat terbabit dan pengiklan-pengiklan yang bersandarkan kepada penggunanya adalah luar biasa.

Di AGLOCO, kita ditanya satu soalan mudah: Di manakah perkongsian keuntungan bersama pengguna-pengguna yang mencipta komuniti?

Daripada persoalan inilah AGLOCO telah bertindak mewujudkan rangkaian ekonomi pertama Internet iaitu dengan memberi kuasa rangkaian-rangkaian sosial ‘Internet-based’ ini manfaat secara langsung kepada ahli-ahlinya yang membantu mewujudkan komuniti.

Untuk menjadi ahli AGLOCO adalah mudah, hanya perlu mendaftar(nama, umur, lokasi dan alamat emel.). apabila anda menjadi ahli, anda kemudiannya diminta muat turun Viewbar™.

www.agloco.com/r/BBDF9588


KENAPA AGLOCO


Anda mungkin pernah mendengar Myspace, Friendster Metacafe atau Youtube? Kesemua perkhimatan di atas adalah percuma. Tetapi tahukah anda bahawa program-program tersebut mendapat pulangan yang banyak? Dari mana datangnya duit-duit tersebut?

Program-program tersebut mendapat wang yang banyak dari iklan-iklan di web mereka. Semakin ramai ahli sesuatu program itu, semakin tinggi jumlah yang dibayar oleh pengiklan kepada sesuatu program itu. Siapakah yang menjadikan program tersebut mendapat bayaran yang tinggi? Tentulah ahli-ahli program tersebut. Termasuklah ANDA!

Adakah program tersebut membayar anda hasil pulangan yang mereka dapat?

Tentu sekali TIDAK! Walhal andalah yang menjadikan mereka mendapat pulangan yang sebegitu besar. Cuba fikirkan Youtube dijual kepada Google dengan harga USD1.65 Billion, MySpace dijual kepada NewsCorp dengan harga USD900 Juta. Adakah mereka mengagih-agihkan hasil jualan tersebut kepada ahli-ahlinya? Jawapannya: Tentu sekali TIDAK!

MENGAPA YouTube dan MySpace dijual dengan harga yang tinggi? Jawapannya mudah! YouTube dan MySpace mempunyai ahli lebih dari 100 juta di seluruh dunia. Dengan ahli sebanyak ini, mereka mempunyai jalan yang sangat efektif untuk menyampaikan maklumat kepada ahlinya terutamanya IKLAN.

Sebenarnya YouTube dan MySpace membuat banyak keuntungan daripada Pengiklanan, sebab itulah Gergasi Internet seperti Google sanggup keluarkan duit yang banyak untuk membeli website ini. Keywordnya adalah: THE POWER OF ADVERTISING.

Sekarang, sudah jelas, mengapa AGLOCO memerlukan bilangan ahli yang ramai untuk merealisasikan program ini. Yang menariknya, AGLOCO akan membayar anda untuk iklan-iklan yang di bayar oleh pengiklan. Sebabnya kita sebagai ahli mempunyai share di syarikat AGLOCO. Itulah konsepnya. Jika anda belum menyertai AGLOCO, jangan fikir lama-lama, JOIN SEGERA dan ajak semua kawan-kawan anda.

www.agloco.com/r/BBDF9588

Older Posts
Subscribe to: Posts (Atom)